niedziela, 18 lutego 2018

SPOSÓB NA NIEDOSKONAŁOŚCI TWARZY


Cześć dziewczyny!
Dziś przedstawię wam produkt, który idealnie koryguje moje niedoskonałości twarzy.
Już pewnie wiecie, że mam ogromne problemy z cerą, i dobór kosmetyków jest na prawdę bardzo trudny.
Do czego się przekonałam i co na dzień dzisiejszy używam możecie zobaczyć klikając TUTAJ .
Produktem na który warto zwrócić uwagę jest Garnier, Czysta Skóra Kontra Trądzik.


Cena 16,99 zł.
Jeśli chodzi o stosowanie należy nakładać go na oczyszczoną skórę twarzy i delikatnie okrężnymi ruchami wcierać.


Po wykonaniu tej czynności możecie spłukać pozostałości produktu bieżącą wodą


To jest już moje drugie opakowanie, stosuję go codziennie wieczorem i efekt jest zniewalający.
Co mogę o nim powiedzieć?
  1. Jest bardzo wydajny, bo 200ml.
  2. Łatwa w rozprowadzaniu żelowa konsystencja.
  3. Świetnie nawilża skórę.
  4. Koryguje zaczerwienienia.
  5. Zasuszony trądzik sam zwalcza, ja zawszę miałam z tym problem, ponieważ kiedy miałam zasuszony trądzik zdrapywałam go przez co później zostawały ślady i nie ładnie to wyglądało.
  6. Cena warta, tego produktu.
  7. Odblokowuje pory.
  8. Łatwe, bezproblemowe spłukiwanie.
  9. Blokada dozownika, która pomaga nam w podróży. Możemy być spokojne, ponieważ nic nam nie ubędzie :)
 Ja osobiście uwielbiam stosować nowe produkty, które wpadną mi w oko, a już tym bardziej wtedy kiedy widzę, że są wprost stworzone do mojej cery :)
A ty? Jaką masz cerę?
Jakich produktów stosujesz aby poprawić swoją skórę?
Jeśli także macie problemy z trądzikiem, zaczerwieniami i stosujecie produkty, które warto polecić piszcie w komentarzu, chętnie wypróbuję.
A teraz zapraszam na mojego IG <- kliknij automatycznie przeskoczysz do mojego profilu.
Jeśli spodobał Ci się post tego typu, skomentuj będę wdzięczna!

UWAGA!
Jeśli jesteście ciekawe tego produktu, skomentuj, a ja stworzę dla was konkurs, w którym otrzymacie ten produkt tak abyście mogły same go przetestować!
 A tymczasem dziękuję a to, że jest was coraz więcej! Jesteście kochane!
Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 littleblacksweet , Blogger