poniedziałek, 26 lutego 2018

Czy warto robić zakupy w Second handzie?

Cześć dziewczyny!
W końcu post na temat ubrań z Second Handu.
Przez ostatnie tygodnie nabyłam kilka nowych, markowych i w idealnym stanie rzeczy, i dziś chciałabym się z wami tym podzielić.
No to co? Gotowe? :)
Zaczynamy!



#1
Koszula, mgiełka w kolorze pudrowego różu. 
Marka :SimplyBe.
Cena : 5 zł





#2
koszulka, zwykła czarna klasyczna bluzeczka na ramiączkach, co mnie w niej urzekło, to te śliczne neonowe kuleczki. 
Marka: ATMOSPHERE 
Cena : bodajże 6 zł. 







#3
Kurtka bomberka, w kolorze melanżu, rozmiar 40, więc jest fajna oversizowa, idealna na wiosnę :)
Marka : papaya
Cena: 10 zł





#4
Pasek!  Tutaj zakup dla mojego faceta :) Klasyczny czarny, dodatkiem jest srebrna klamra.
Marka: Hugo Boss 
Cena ; 3 zł





#5
Apaszka, w której od razu się zakochałam *.*
Marka : GUCCI
Cena: 4 zł




#6
Znów kurtka, tym razem troszkę grubsza niż ta wyżej. Tutaj bardzo podoba mi się kolor brudnej zieleni, i wykończenie guzikami :)
Marka mi nie znana:ACT III
Cena: 15 zł








#7
Ostatnia już rzecz to sweterek, z kolorową nitką, na mnie wygląda jak kardigan, na zimne dni idealnie się sprawdza :)
Marka : TOP SHOP
Cena: 8 zł






 Odpowiadając na pytanie zadane w tytule, czy warto robić zakupy w Second Handzie, odpowiadam TAK! Można na prawdę nieźle zaoszczędzić, i kupić rzeczy markowe w idealnym stanie, ale na ten temat w kolejnym poście :)

DODATKOWO 
Co jeszcze kupiłam?
Coś na co już od dawna polowałam, a mianowicie zegarek DANIEL WELLINGTON.
Klasyczny z czarnym paskiem, idealnie skomponowanym ze złotymi wstawkami.



















Dziś było mniej opowiadania, a więcej zdjęć!
Jeśli interesują was tego typu wpisy, dajcie znać w komentarzach, postaram się znów coś takiego przygotować.
Zapraszam także na mojego IG _LITTLEBLACKSWEET


DZIĘKUJĘ TAKŻE Z CAŁEGO SERDUSZKA ZA TO, ŻE Z DNIA NA DZIEŃ JEST WAS CORAZ WIĘCEJ! JESTEŚCIE WIELKIE! BUZIAKI!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 littleblacksweet , Blogger