piątek, 9 lutego 2018

Makijaż codzienny, czyli jakich kosmetyków stosuję

   Hej, hej, hej!
Każda z was, na pewno codziennie  stosuje kosmetyków do makijażu, zapewne jakaś część z was nie ma swoich faworytów i zastanawia się co zmienić w swojej toaletce, z jakiego produktu zrezygnować, a jaki zakupić.

Dziś chciałabym przedstawić wam kosmetyki , które ja używam na co dzień z których jestem zadowolona, a także z czystym sumieniem mogę je wam polecić.
Moja cera jest niestety skłonna do trądzika, i też miałam problem z doborem odpowiednich produktów , ale metodą prób i błędów mam swoje ' perełki ', z których jestem zadowolona i w stu procentach mi odpowiadają :)

  • na samym początku na oczyszczoną twarz nakładam bazę. Osobiście używam AA Wings of Color, Matt Balance Primer cena optymalna bo 29,99 zł. Moja cera jest dość tłusta, dlatego też ten produkt sprawdza się idealnie, ponieważ doskonale matuje, dodatkowo jest na prawdę świetnie wydajny :)
  • kolejnym produktem, którego używam to paleta korektorów do twarzy z Lovely  NoVproblem i tutaj niestety nie mam całkowicie pozytywnego zdania, jedynym plusem to to, że jest kremowa konsystencja,więc jest łatwa w aplikacji,  a także cena bo w sprzedaży dostępna jest za jedyne 12 zł , minusów jest sporo, jednym z nich na prawdę słaba pigmentacja, trwałość też nie powala, a do tego dość często na tym produkcie waży się podkład.

  • następnie przechodzę do oczu, jeżeli chodzi o bazę pod cienie tutaj używam tej z Avonu, Eye Shadow Primer używam jej praktycznie codziennie, jest łatwa w aplikacji, moim powiekom odpowiada, także na chwilę obecną nie będę zmieniała na coś innego, cena także jest optymalna bo 21 zł.
  • po nałożeniu primera biorę się za makijaż oka. Ja preferuję delikatny makijaż i idealnie czuję się w jasnych, subtelnych odcieniach. Tutaj korzystam z dwóch, jak dla mnie idealnych paletek. Pierwsza Hean My Favorite Perfect Wear Eyeshadow Palette , cienie są wysoko nasycone pigmentem, idealnie się rozprowadzają i są długotrwałe, cena też świetna bo jedyne 19,99 zł.
  • Kolejną paletką jest Makeup Revolution, cienie na prawdę świetnie się rozprowadzają, super pigmentacja, cena troszkę wyższa niż tej z HEAN, bo 35 zł, ale moim zdaniem są warte swojej ceny.
  • jeśli mam więcej czasu na makijaż, wykonuję na powiece także ''kreskę'' do tego używam żelowego eyeliner'a z Lovely świetna pigmentacja, łatwe rozprowadzanie, długo utrzymuje się na powiece i nie rozmazuje się. Mi z racji tego, że rzadko go używam starcza na bardzo długo, cena 29,99 zł
  • następnie zajmuję się brwiami. Ja z natury mam je gęste i ciemne więc jeśli nie mam czasu aby je '' zrobić'' po prostu przeczesuję je szczoteczką i gotowe, jeśli jednak chce je wypełnić używam pomady z WIBO nie mam jej nic do zarzucenia, u mnie sprawdza się bardzo dobrze, cena 24,90 zł.
  • Po wykonaniu makijażu oka przechodzę do nakładania podkładu. Jak już wyżej pisałam moja cera jest tłusta i skłonna do trądzika, miałam ogromny problem aby w końcu zostać przy jednym podkładzie tak aby był idealny. No i trafiłam, od prawie dwóch lat używam jednego, i na inny na pewno bym już nie wymieniła :) jest to  LA ROCHE-POSAY , ceny są różne, zaczynają się do 60zł, a sięgają nawet 80zł. Ten fluid jest idealny do mojej twarzy, świetnie koryguje niedoskonałości, jest łatwy w aplikacji, zdecydowanie mój faworyt!
  • kolejnym etapem jest konturowanie twarzy, powiem szczerze, że robię to rzadko, ale jeśli już to korzystam z PRO-CONTOUR PALETTE z HEAN nie mam co do niej zastrzeżeń, według mnie plusem jest kremowa konsystencja łatwa w aplikowaniu, cena : 24,99 zł
  • następnie używam rozświetlacza z Lovely , łatwy w aplikacji, delikatny i subtelny, dobrze napigmentowany kolor , cena jak na taki dobry produkt świetna bo 9 zł. 
  • po rozświetleniu kości policzkowych używam bronzera, MAX FACTOR , cena 26,90 . Jestem w trakcie testowania tego produktu, ponieważ mam go zaledwie kilka dni, jednak już mogę powiedzieć, że nakłada się go dość dobrze i nie ma efektu '' sztuczności ''po aplikacji.
  • na samym końcu używam różu Makeup Revolution cena 12,48 zł , jest delikatny, i efekt po nałożeniu jest świetny, ja osobiście uwielbiam takie delikatne kolory, jeśli chodzi o mnie jestem jak najbardziej na tak!
  • Jestem taką osobą, która uwielbia mieć coś na ustach, jeśli jednak nie aplikuję żadnej szminki używam, błyszczyka do ust z WIBO cena 8 zł, a efekt delikatnego połysku na ustach robi '' dużą robotę '' 
Wszystkie produkty, które używam macie podlinkowane, wystarczy kliknąć w ich czerwone oznaczenie, wtedy automatycznie zostaniecie przeniesione do sklepu, w którym można je zakupić :)

Jeśli masz jakieś uwagi, pytania, propozycje skomentuj niżej, na pewno się do nich odniosę i nie zostawię ich beż odzewu.

Jeśli masz jeszcze chwilę możesz zajrzeć na mojego INSTAGRAMA 

A teraz dziękuję za poświęcony czas i do zobaczenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 littleblacksweet , Blogger